2/20/21

bilirim bu tipleri (!)

Zihin okumak mümkün olsa en çok benden nefret edenlerin zihnini okumak isterdim, neden sevdiklerimin değil emin değilim...


Hayatımın her döneminde benden hoşlanmadığını bildiğim birileri vardı,  aralarında yakın olmak istediğim ve feci halde terslendiğim kişiler de oldu, ilk izlenimimde bu denli kötü olan ne merak ediyorum, bir şeyleri yanlış yapıyorum kesin...


Olumlu izlenimler ve çeyrek asrı geçmiş arkadaşlıklarıma rağmen odağımda nefret olmasının bahanesi yok... yanlışım her şeyi olduğu gibi kabullenmemektir belki...

2 yorum:

  1. zihin okumak mümkün olsaydı ben de şaibeli tipleri okumak isterdim. ya da beni çok sevdiğini düşündüklerimi. ama buna cesaret edemeyebilirdim ya. bu iş zor yonca. iyi ki yapamıyoruz bazı şeyleri. iyi ki elimiz varmıyor, dilimiz dönmüyor..

    tüm acziyetlerimize saygı duyuyor, sana da çoookça sevgilerimi iletiyorum. selam vermeden çıkmak istemedim :)

    YanıtlaSil
  2. zor hakikaten, düşünceleri okuyamamak büyük nimet esasında...

    aleyküm selam cancağızım, duayla..

    YanıtlaSil