11/08/10

gözüm takıldı

bir adamla gözlerimizin birleştiği yer bir tarafıyla köy yıkan bir hatunun yıkıcı tarafı olmamalı, hayır, erkekler bakışlarını alamıyorlar diye sapıklıkla da suçlayamıyorum ki böyle hanım ablalaları gödükçe, bunların cinsine at mı karıştırıyorlar merak ediyorum yahu... esasen adamlarla odak noktaya kıçı yayıp birbirine baktığın an beliren o aptal sırıtış daha da vahim mesele, suç ortaklığıyla ne münasebet arası gidip gidip gelen 'belli etmeme' yahut 'külliyen inkar' aşamasındaki o rahatsız ifade var ya, of of offf... ocaklardan ırak!
 
insan vücudu görülmeye değer aslında, kaç vücut gördüm de diyorum bunu? öpüşmeli filmler, kameralı gerçek kesitler (misal deniz baykalın mavili şeysi) ve de egzantrik fotoğraflar dışında sıfıra sıfır, açıkçası şimdiye dek kaplıcadaki üryan teyzeler ve denize donsuz giren sabiler dışında -bu sayılır mı bilmem ama- en yakından gördüğüm çıplaklar şu ceset sergisindeki kırk kılığa sokulmuş mevtalardı, o kadar... nedir yani? insana bakmak ve görmek güzeldir, iç güzellikten bahsettiğim sırada iç çamaşırlarına lafı çekebilen arkadaşlarım var, kabul, n'aparsın "insan" her haliyle görümlük....
 
"görme biçimleri" kitabını baz alıp hazırladığın bir ödevin sonunda "çıplaklıkla ilgili konuları oldukça etkili ele almış" gibi yuvarlak, yalaka, tamam yani afili saymasam da tökezletmeyeceğini umduğum bir cümle kurmuştum danışman hocamın karşısında, "kitaplardan anladığınla kalmaz bu konular, şimdiye kadar hiçbir erkeği çıplak gördün mü sen?" diye ciddi ciddi sormasıyla morardım, şimdi bile böyle bir soru karşısında dumur olurum gibi geliyor, ne denir ki böyle lafa!?
 
aynadaki görüntüsüne küsüp elalemin taş gibiliğine içerlemiş sapıklıkla alakası olmadığından emin elelacaip hallerdeyim, Allah akıl fikir versin (amin) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder