3/04/24

tatlı yiyip tatlı konuşmanın acı bilançosu

Yürüyüş havaları başladı şükür, kilom yine vahim vaziyetteyken iyi oldu. 

"Yeni bir ben" keşfedeyim derken gün geçmiyor ki yeni bir sağlık sorunu keşfetmeyeyim... kırkı devirmek bunu gerektiriyor demek ki... yok aslında dürüst olayım yaşlandıkça yuvarlacık hale gelmekten oluyor benim tüm hastalıklarım... 

Randevu alıyorum oğlum soruyor "kadın doğum mu dedin?", şaka yollu "ne doğumu canım evlensem haberin olurdu" diyorum daha da telaşlandığını görünce "şaka şaka" diyorum ama kuşkulu gözlerle bakıyor -on yaşında, az anlatsam detay istiyor, çok anlatmak için tıfıl- kadın anatomisiyle ilgili bir sıkıntı ama sağlık biriminin adını söylemek bile bela... jinekoloji desem iyiydi.

Yine "kilo ver" dedi doktor, bunu üç senede farklı branşlarda beş doktordan duydum, her yaz yaklaşık 10 kilo verip kışa verdiğimden fazlasını alıyorum, yıldan yıla ortalama kilom artıyor... lanet bir kısır döngü...

Bu yaşta hayata yeni başlangıçlar yapıyorlar ya merak ediyorum, çok mu çürüğüm?

8 yorum:

  1. Tatlılar da pek güzel oluyor ama :p

    YanıtlaSil
  2. orası öyle, kimini güzel havalar mahveder beni de bu güzelim tatlılar :)

    YanıtlaSil
  3. ayolcum, un şeker yeme, bol su iç, yürü, hareketli ol veee en önemlisi günde 12 saat yemeee :) örneğin akşam yedi sabah yedi arası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 saat yemiyorum ama yiyince sağlam yiyorum, çaya şeker atmam lakin tatlılar ince çizgim :)))

      Sil
  4. ağaç ev 237 yazımın yorumlarında sana bir mesaj vaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan telaşı bir yandan, hastalık öte yandan beni örseledi biraz... bahsettiğin yazıya yorum yazmak için her yolu denemeden pes etmek istemedim ama baktım üzerinden çok sular aktı "geçti bor'un pazarı" dedim... yazıyı hortlatmak da istemiyorum açıkçası...

      nedendir bilinmez iş yerimden senin bloguna erişemiyorum artık, kısıtlanan siteler arasına almışlar.

      evde ve mobilde yorum kısmı oturum istiyor ama açtığım oturumu görmüyor, teknik aksaklıklar silsilesi yüzünden engellendim.

      bahane sıralıyormuşum gibi göründüğünün farkındayım ama cidden durum bu şekilde :(

      Sil
  5. işyerinde oluyor evet bloglara giriş yasak olabiliyor. teknik şeyler hep olabiliyor ivit :)

    YanıtlaSil
  6. Your blog is a beacon of wisdom and a guide in uncertain times.

    YanıtlaSil