5/12/22

iç-dış mevsimlik bakım itinayla yapılır

 Şu an itibariyle diyete başladım, şeker çıktığından beri bazı yiyecekleri dikkatli tüketiyordum ama son birkaç ayda yine işin ucunu kaçırdım eskisinden de beter kilo aldım, dur deme vakti geldi, 30 kilo vermek niyetindeyim seneye kadar, az önce bir diyetisyenden randevu aldım, hayırlısı bakalım.

Toparlanmak için elimden gelen tüm gayreti göstereceğim.

Balkon bahçemde tohumundan hiç çıkmadığı için toprağını başka saksılara kullandığım dereotları bahçemin her yerinde, geçen aylarda hepsini toplayıp kök kalmadığını düşündüğüm nanelerim orda burda filizlenmiş, kurumaya yüz tutan gül fidesi güçlü dallar attı, sukulentleri herkese hediye ettiğim halde çoğalıp gelişiyorlar, dinlenmeye bıraktığım topraklar bitkilerimi coşturuyor, ben neden kışta kalayım,  geçti, geçti, yürüyüş yapmanın en güzel mevsimi şimdi...

4 yorum:

  1. Benim sukulentler de sürekli çoğalıyorlar :) yürüyüş için en güzel zamanlar bence de...
    Bu arada ben de BCP Blog canlandırma projesine dahil oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaramaz çocuklar gibiler nereden kafayı uzatatıp "ebe, ebe" diyeceklerini bilemediğiniz türden, seviyorum sukulentleri :)

      BCP yazınızı sabırsızlıkla bekliyorum, bu aralar blogu boşladım ama çok da uzaklaşmadım, ziyaretiniz için teşekkürler...

      Sil
  2. çok geçmiş olsun
    hareket berekettir ve önümüz yaz. tam akşamları doyasıya yürümelik (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden yürümek o kadar ferahlatıyor ki sanırım o nedenle yazmaya eskisi kadar ihtiyaç duymuyorum :)

      Sil