4/17/22

Bahar havası

Adana'nın en güzel zamanı, mis gibi portakal çiçeği kokuyor caddeler, yürürken terletmiyor, ayaz yok her yer yemyeşil, rengarenk...

Gül aldım oğluma, saksısını değiştirince soldurdum ve neredeyse dibine değin budamak zorunda kaldım, umudum yoktu pek, o bile toparladı bahar aşkına...

Öksürük, alerji sorunları her bahar olduğu gibi yakamda, canımı yakmıyor haliyle pek umursamıyorum, öksürüğümden korkanlara da pek aldırdığım söylenemez.

Canımı sıkan yine kalbime yük ettiğim eski defterler, nedenler, niçinler, "yine mi?" çıkmazları... Eski'yi çok uzun yıllar önce ilişkimiz yokken, ayran içmiş ayrı düşmüş iki arkadaşken ortak arkadaşlardan sorardım, o da soruyormuş, öyle birbirimizi sorarken başlamıştık, 'ömrüm boyunca merak ettiğim biri olarak mı kalacak?' diye düşünmeden edemiyorum, yani tek böbreğini aldırdığında yaşamaya devam edersin ama sağlığın tekler ameliyat yerin kışın sızlar yazın kaşınır ya öyle bir şey galiba... 

Sevgilisiyle gelip günübirlik aldı oğlumu gezdiler, geçen geldiğinde yazdığı yalanlar bu zaman canımı sıktı, fotoğraflarda o kadına bakışları vardı, öylesi bir bakış yüzünden bizden vazgeçmiştim, bu bakışla kalanlara son verecek gibiyim... kalbimi kırsa da onu benimle aldatmaya çalışmış olsa da düzgün biriyle ilişkisi olması bana verilmiş bir nimet, ah işte aklımın anladığını kalbim ikrar etse!

Şu an en büyük dileğim ruhumu güçlendirip bedenimi zayıflatabilmek fakat mücadele istemiyorum; iyileşir gibi, ilaçlar, reçeteler, hasta yemekleri kabulüm, itelemeler, harala gürele girilen savaşlarda yokum, yavaşlasın dünyam, yürüyerek iyileşeyim, tam mevsimi... 


8 yorum:

  1. Tarkan'ın da dediği gibi geççek geççek. Gerçi o kendi çapında v for vendetta'lığa soyundu diyolar ama bu konumuzun dışında tabi.:)
    Böyle su gibi duru yazıyorsun ya duygularını Adanaya doğru koşup sana sımsıkı sarılıp, orada salaş bir mekanda bol soğanlı Adana dürüm yiyip geri gelesim geliyor. Lütfen Adana yememi yadırgama oraya kadar gelmişken bunu yapmadan olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana yemeni yadırgamam, yanına şalgam, üstüne künefe bile ısmarlarım cancağızım ;)

      Yolun buralara düşerse en güzel havalarını yaşıyor şehir, merkez park'ta uçurtma uçurup nehirde taş sektirir, adnan menderes'te çekirdek çitleriz, özledim seni mis olur mis :))

      Sil
  2. Ay teklif bomba ve cazip, bu bahar hayal olsa da başka baharlarda neden olmasın yalnız ben taş hiç sektiremiyorum direk cumburlop diye suya atıyorum o etkinliğe katılmayıp seyrederim :)

    YanıtlaSil
  3. ben de blogunuzu merak edip uzun zamandır girmemiştim.. gireyim dedim, eski defterler filan okudum.. gözyaşı pıt (muhaber net)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo okumayı özlediğim bloglardan bir hoş sada :)

      teşekkürler ziyaretiniz için, sizin yazılarınızı tekrar okuyabilmeyi isterim inşallah...

      Sil
  4. eyw .. teşekkurler iyi dilekleriniz için... bloguma 10 yıldır sadece yıl sonunda o senenin kendi açımdan önemli olaylarını yazdım. blogu'da kitledim. 10 yazı var. 10 yılın özeti. kimse okumadı.. blog kitli oldugu için mail adresinize davet gönderdim. kabul ederseniz tek okuyucu siz olacaksınız. benim özelim.. özel olsa da paylaşmak bence guzeldir.

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle teşekkür ediyorum, ev gezmesinde göz ucuyla bakıp evin haritasını çıkaranlar gibi hissettim kendimi inşallah nazarım değmemiştir, hayatta dilerim her şey gönlünüzce olsun...

    Öte yandan, son yıllar pek o bildiğim blog gibi olmamış, ingilizce öğretmeni abimi okuyorum sandım, acaba kardeş miyiz :)

    şakası bir yana uzun yıllar boyu pek çok şey yaşanmış, şaşırdım, çevremdeki başka kişilerle ilgili benzer bir şaşkınlığa kapılıyorum çoğu zaman çünkü 2012-2021 arası yaşantım serin ve rutubetsiz ortamda tutulup mayalanmış, bu işlem dış etkenlerden tamamen izole fakat yaşamıma geri alınamaz başkalaşımlar geçirtecek içerikler enjekte edilerek gerçekleştirilerek, içi kabar kabar olmuş, ekşi tat vermeye başlamış bir yığınla kalakaldım, o dönemin en büyük artısı yavrulama mevzu...

    İşte böyle diyorum ama biliyorum aslında, o ekşi yapışkan şeyi yoğurup enfes tadına doyulmaz anılar çıkarmak yine benim elimde...

    Cümlemize sıcacık, iç ısıtan, 3 sokak ötede daha görmeden varlığına şükrettiren yaşanmışlıklarla dolu almanaklar dileğiyle, sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
  6. evet kardeşiz :) ben sizi çogu zaman okudum, olaylarınıza şahit oldum.. Evladınıza ve size hayırlı ve saglıklı uzun bir ömur dilerim. guzel dilekleriniz için teşekkur ederim.

    YanıtlaSil