7/15/2011

bundan komiği var ama rezilliğin alemi yok :P

müdürler ve garip huyları... komik adam bizimkisi, bazen bir saflık geliyor ama mütemadiyen dikkatli, arada sinirli, genelde yurdum insanı kıvamında...


ciddi bir konu üzerine konuşulmuş, alınan notlar aktarılmış, yetkili mercilerin direktifleri aynen iletilmişfakat sesteki müzip sitemkarlık süregiderken, güm, "sen unuttun ama ben böyle ayrıntıları atlamam, kandilin mübarek olsun kızım, aşıksan söyle, oğlanın kulağını bir bükelim, olmuyor bak böyle!" müdürüme "ah be amcacığım" demek istiyorum -demiyorum tabi, o kadar da değil- yahu müdür sevimli misin nesin hee...hoş, ayakkabısını tamire gönderip masasının altından görünen naylon terliklerini saklamaya çalışığından beri pek böyle sevimlilikleri rastgelmiyordu ya iyidir, eh tersi çok pistir ama o ayrı tabi...

5 yorum:

serefraz dedi ki...

aa bu hakikaten sevimliymiş :)

pusarık dedi ki...

ı ııh senin sevimliliğine yaklaşamaz bile :)

özledim yahu...

arada bir yazılarını görüyorum ya uzaklardaki arkadaşlardan mektup almış gibi seviniyorum vallahi, bak o haller de sevimli, hem de ne biçim ;)

Ayşegül dedi ki...

ee mübarek özlüyorsun da bloga yorum yapıp bi slm niye çakmıyosun ;)

pusarık dedi ki...

farkındayım kumru değiliz ama hani yaklaşsam uçuverecekmişin gibi kuştan böcükten kat be kat ürkek bir bünyeye sahibim cancağızım...

bu arada, selamün aleyküüüüüm ;)

serefraz dedi ki...

ve aleyküm selaaam :)