1/18/22

ruhsuz

Birileri için "another love" eski bir şarkıdır herhalde, benim için oldukça yeni, geçen yaz bulamamak yazık... bu yaz yaylada kulaklığımı takıp avazım çıktığı kadar eşlik etmek istiyorum, belki biraz dans, azıcık gözyaşı... bir yanım da yaza kadar bana şu an hissettirdiklerini hissettirmemesini diliyor.

Kıkırdayarak eteklerimi savurduğum yaz şarkıları düşlemek tatlı, sezonluk tüketilenlerden veya duyunca hangi yılda hatta modda olsam da hareketsiz duramadıklarımdan, iyi olmaz mıydı?

Müzik üstümdeki ölü toprağını silkmeye yetmiyor, sanki on yılımın müziği ruhumla dağılmış, ne dinledim, dinledim mi hiç şarkıları, şiirleri?... "ruhum" dediğim için mi onda kaldı vücudumdan çok daha değerli olan kısmım?

Şehir bu ara güneşli ama hiç olmadığı kadar soğuk "güneş kar toplar" dedi biri, haklı sanırım.


4 yorum:

  1. on yıl önceki yazına yorum yaptım :) adresini sonunda okurix te bulabildim. hoşgeldin. yorum yaptığın zaman blogun gözükmüyor, profilinde :)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım sorunu çözdüm.

    Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. yaylada dans mı, ne hoş bişey olmalı, hayal edince yani, doğada dans yani, yoga filan yapmak da lazım yaylada :) ruhunu çağır gelsin, çok kalmış dışarda, yether :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yogaya bu sene başlamaya niyet etmiştim ama evde kendi başıma yapamayacağıma karar kıldım, bünye esnek ve şişman olunca bağ dokularımın gevşemesine neden oldu yoga, yanlış bir şeyler yapmışımdır kesin ama uzak duruyorum şimdilik, bir uzmanla çalışabilecek zamanım yok çünkü...

      Dans dedimse öyle içimden geldiği gibi... hayal ettiğimle olan arasındaki fark eminim milleti gülmekten yıkacak kadar fazladır ama beni en çok rahatlatan eylemlerden biri müzik eşliğinde hareket etmek, dans demek belki de doğru değildir :P

      Sil