10/27/21

ballı limonlu sıcak çay

 Oğlum uzun zamandır ateşlenmemişti, 2 yıl kadar önce geniz eti ameliyatı olduktan sonra pek hasta da olmadı, hiç özlememişim ateş nöbetlerini... 

40 derece ateşle şarkı söylediği bir videosu vardı 4 yaşından, şimdi de Cumhuriyet Marşı videosu var ki evlere şenlik 39 derece ateşi çıkan o değil de benim sanki... bu arada benim de ateşim var, korona değiliz ama epey feci öksürük krizleri yaşanıyor aile boyu...

Bugün mesai bitmek bilmiyor.

Rüyamda eski'yi gördüm ilk kez, benden özür diliyordu, ateş kafama mı vurdu nedir... affettim aslında, kin tutmuyorum ama derinlerde bir yerde bir özür beklentisi olmuş demek ki... 

Dün ananesinin izlediği dizideki romantik sahneye ayılıp bayılıyordu "hayırdır" dedim, "napim seviyorum" dedi anası kılıklı... "sev" dedim.

Umarım anasıyla babasının beceriksizliğine rağmen sevmeyi bilmeyen biri olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder