10/15/10

şen şakırım mutluyum

yaşama amacımın mutluluk olduğunu düşünmüyorum.

şimdi için şükrediyorum elbette; renklerin daha canlı, etrafımdaki her şeyin daha sevimli geldiği bir dünyada olmak çok güzel ve fakat hayatın anlamı bu değil.

aşk diyorum ruhum, aşk…

acı ama gerçek.

kime göre, neye göre gerçek? dersen, göreceli ve kişiye özel bir gerçek, şöyle ki;

mutlu olmak istediğini biliyorum, benim istediğim bundan biraz daha fazlası, hadi tamam biraz değil epey fazlası oluyor aşk ama korkma, bunu bir insanın omuzlarına yıkmamak gerektiğini iyice öğrendim ben… bir adam tetikler ve tetikteki parmak iziyle şekillenir, ardından kendi özgün dokusunu oluşturur aşk, bazen yücelir, ben kapımı sana açtım ki cancağızım aşk kontrolden çıkıp sınırlarımı yerle yeksan etmesin, aşkı sahibine yolladım ve kalbime seni ekledim, umarım yerini seversin, çok.

4 yorum: