10/22/10

geceye kör, delişmen uçuşlar...şunlar yarasa mı kırlangıç mı acep?

aklımı planlarla aşkla meşkle halihazırdaki meşguliyetlerle doldursam da gerçeklerle yüzleşmem lazım; yalnızlık fırsat buldukça düşüncelerimi ele geçiriyor.

benimle ilgilenen bir adam var artık, her daim konuşup dertleşebileceğim güzelim dostlarım var, yine de kendimle karşı karşıya kalıyorum her gün muhtelif vakitlerde... habire sevgi sözcükleri türetip duygulardan bahsetmeyi, etrafımı kelimelerle çepeçevre sarmayı istiyorum, lafla şişirilmiş hava yastığı gibi benliğimdeki çarpıklıkları en az hasarla atlatmaya çalışıyorum.

çok tedirginim, hatta öyle zamanlar geliyor ki sevdiğimin bana verebileceği zarar, yıkıntı hissi, itileceğim hiçlik ürkütüyor, belki dilimin dolaşması her mühim meselede, bunca laf dolamalarım, bunca karışmam bu yüzdendir herhalde, ödlekliğimden yani… karamsarlık iplerimi dolamış eline çekiştiriyor, öyle.

kalbim bir kırlangıç gibi hep aynı mevsimi arıyor, her bahar yeni bir yerde sağlamlığına özen gösterilmiş bir yuva, göç zamanı kimbilir ne zaman, belki başka bahara?!... kuş kadar aklım yok.

yanlış yollara sapmamam lazım, bünyem bir hatayı daha kaldırmaz, duaya ihtiyacım var.

6 yorum:

  1. Sonunun hayal kırıklığıyla sonuçlanacağından endişeleniyorsun sanırım. Off.. bu duyguyu iyi bilirim. Bunuda kabullenmek lazımmış, bu hayal kırıklığıda hayatın bir parçasıymış.

    YanıtlaSil
  2. "her şey güzel gidiyorken sonrayı düşünmeme, içinde bulunulan zamanı tam anlamıyla yaşama" yetisi ihsan eylesin Allah'ım sana. =)
    duam senin olsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok didikleme yahuu yaşa gitsin gönlünce..Şu anda senin bulunduğun şartlarda yaşamak isteyen ne çok insan vardır unutma şekerim :) Duam tabi ki seninle ..Allah gönlünün dilediğini yaşatsın sana.Kaygıdan uzak,dilediğince..Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  4. simeranyam; ben pek hayal kuramıyorum onunla ilgili, tuhaf ama bende fazlasıyla gerçek bir yanı var işin ilginci kimse gerçekçi davrandığıma inanmıyor (o da dahil), bununla beraber endişelenmek konusunda haklısın, sonu her ne olursa olsun çok güçlü olmam gerek ve yıllar beni zaaflarla donattı, yine de çıkmadık candan ümit kesilmez, olur ya bazen bir deli gücü gelir insana, öyle bi şeyler olur belki :)

    jewel; amin amin amiiiinnnn cancağızım, sen ne güzel insansın yahu ;)

    duayla...

    ayşegül; teorikte koyverdim gitti diyorum ama pratikte beceremiyorum ki :/

    dua çok çok makbule geçer vallahi, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Allah gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
  6. amin, sağolunuz varolunuz hocam :)

    YanıtlaSil