10/27/23

kaza

 Yıllar beni daha 'bilge', daha 'oturaklı', daha 'az şapşal', daha 'nerde nasıl davranılacağından emin' kılar sanıyordum... olası durum buydu ama görüyorum ki yıldan yıla daha sakar, daha özgüvensiz, daha sakar, daha kararsız ve ne yazık ki "daha fazla bunları düşünmek istemiyorum" kaygısıyla daha düşüncesiz, daha ebleh buldum kendimi.

İkinci araba kazamı yaptım, hafif bir kazaydı şükür ki cana zarar gelmemiş basit bir durum, yaklaşık 3 saatime mal oldu, ömrümden aptallığımın çalması canımı sıkan...

Geçmişi ve pişmanlıklarımı düşünüp durmak istemiyorum tamam ama aptallaşmaksa bedeli bu tavrı bırakmak zorundayım.


10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun.

    Ama ilk dediğin iş öyle olmuyor söyleyeyim dedim. Seninle de ilgili değil, herkes aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkürler.

      Emin değilim, akranlarımdan farklı hissediyorum biraz... belki çocukken olgunluğumun olabilecek zirvesine ulaşmış ve çocuklaşma faslına erken girmişimdir, bunuyor bile olabilirim, belki kendime konduramayıp şapşallığımın bile özel tarafı var zannına kapılıyorum, belki şu an "bence sen de şimdi herkes gibisin" dememin tam zamanıdır kendime, kim bilir? ben bilmiyorum... yine de bu çocuk ruhun bir anlamı olmalı, bir sonuca varabilmem için aklımı muteber yollarda yürütebilmeliyim... bilemiyorum belki de basitçe saçmalıyorum.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Herkesin başına gelebilir, öyle düşünme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, insan kendi hatalarıyla yüzleşirken doyasıya çemkiremiyor ya, özünde bir şey kırılıyor, içten içe kendini yediğinle kalıyorsun... ben, sarılıp avutabileceğim biri olsam kendimle işleri yoluna koymak daha kolay olurdu, çoğu zaman buraya yazmaktan medet umuyorum, uçan kuştan/gelen yorumdan yazacak bunca şey çıkarmak işte bir umut...
      ziyaretin için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kazalar hayatın küçük engelleri değil midir? Küçük diyorum çünkü bazen ihmalden, aşırı dikkatsizlikten , kasıtlı davranışlarla rekor denecek kadar büyük kazalar olabiliyor.
    Kendi hatalarımızla ( siz öyle adlandırdığınız için ben de hata diyorum.) yüzleşebilmek, onlardan kalıcı dersler çıkarabilmek büyük meziyet değil midir...?
    Geçmişte yaşanan bir kazaya büyük geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bu sefer de dersler çıkardım kendime diye düşünüyorum, Allah beterinden saklasın... diğeri epey kötüydü, bu son olsun inşallah ( https://e-zat.blogspot.com/2021/07/kaza.html )

      Sil
  4. bizim ülkede kaza yapmamak zor zaten, üzme canınııı :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, umarım bir sorun yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ufak maddi hasar... anlaşamadık sigorta devreye girdi falan derken sinir bozucu ve peşinden koşmak gereken işler dizisi haline geldi, şükür ki cana gelen hiçbir şey yok.

      Sil