2/06/22

çaydanlığın sapını ikidir yakıyorum

Bugün ateşim biraz daha fazla, koku duyum gidip geliyor bazen... tat duygum daha tuhaf, yumurtayla çikolata arasında çok fazla tat farkı bulamamakla birlikte çikolata genzimi yakıyor, ağzımın tadı bu halde kalırsa en sevdiği oyuncak elinden alınmış bebekler gibi basarım ağıdı...

Öksürük artınca 112'yi aradım, bana bir numara söyledi aramam için, ikinci kez tekrar da ettirmiştim ama yine de yanlış anlamışım sanırım, numara kullanımdaymış gibi görünmüyor, yarın sağlık ocağını ararım veya eczaneden takviye ilaç rica ederim diye düşünüyorum.

Evde dinlenmek yerine daha çok çalışıyorum, yemek-bulaşık-temizlik fakat 100 misli daha zorlu, soluk soluğayım sürekli... "oğlunun sağlıklı şeyler yemesi annesinin sağlıklı olmasından daha mı önemli, olacaksa olur, dinlen" dedi eski arkadaşlarımdan biri, şimdilik dışarıdan beslenelim bakalım, yemek yaparken öksürük gelince çok tedirgin oluyorum zaten, bulaşmadıysa da bulaşacak böyle...

İkindi vaktinden beri yatıyorum, bazen uyanıp telefonda oyalanıp uykuya dalıyorum tekrar, çok tuhaf geliyor, son 8 yılda en fazla uyuyabildiğim kesintisiz 5 saat, normalim 3-4 saat... hastalığın tek güzelliği uyku oldu, rüya bile görmeden uyudum dün gece, üstüne gündüz de uyuyabildim, uyku sayesinde mi bilmem ama baş ağrım hafifledi fakat boğazımdan ciğerime basamak basamak artan bir yangın var.

Hazır tadı kokusu farketmiyorken zayıflama çaylarından mı alsam diyorum ama hasta halimle zayıflarsam iyi olmaz herhalde...

Yavru fena sıkılıyor, uzaktan horon dersi mi ayarlasam?

6 yorum:

  1. geçmiş olsun, evet fırsat bu fırsat ne güzel uyu işte :) evet oğlanı da spora gönder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, uykuya doydum resmen :)
      Yavru da karantinada olduğu İçin göndermiyorum ama online işi de yattı aşağıdaki amca bugün tavanına vurdu sürekli, alternatif bulmaya çalışıyorum, hayırlısı…

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin. Evde anne hasta olunca gemi kaptansız kalmış gibi oluyor sahiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, amin…
      Cidden öyle, 41 yaşında bile annemin şefkatine muhtaç hissediyorum hastayken, benim kuzu napsın…

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Anneler kendine çok yükleniyor, her zaman. Canınızın kıymetini bilin. Ben temizlikle bile çok uğraşmam. İki gün sonra tekrar batacak şey için kendimi çok yırtamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim… normalde ben de çok titizlenmem ama çocuğa bulaşacak kaygısıyla saçmaladım iki gün, şimdi istesem de halim yok zaten, bu da geçer inşallah hayırlısıyla…

      Sil