2/14/22

sevgili günlük


 Koronayı güç bela geride bırakıp işe döndüğüm sırada, işlerle cebelleşip geçen haftayı temize çekmek için acele ederken olmadık bir kaza yaşadım ve kafamı sandalyeye çarptım, buna görünmez kaza mı denir "görmedin mi eşşek kadar sandalyeyi" mi denir, neyse artık deşmeyelim bu konuyu, annem eve gittiğimde zaten yeterinde azarlayacak... 

Göz kapağıma 4 dikiş attılar, ve yapıştırıcı da kullandılar,  izin hemen üstünde de üniversiteden kalma 4 dikişlik başka iz vardı -çift izli göz kapağı da öyle her hatunda bulunmaz bak, kendim diye söylemiyorum- berbat görünüyorum ama nedense çok da önemsemedim, ağrım sızım yok şükür...

Karşıki restorandan kalpli balon çalıp oğluma götürmek istiyorum, belki de oğlumun kalpli çıkartmalarından alıp moraran yerlere yapıştırırım, telaşlanmasın diye... dilerim ömür boyu birbirimizi sevebiliriz.



10 yorum:

  1. Geçmiş olsun, ben de birkac yıl önce camasır makinesine carpmistim cok acıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo geçmiştir inşallah iz bırakmadan...

      yalnız bende nasıl bir kafa varsa, kan yüzümden damlamaya başlayana kadar kaşımın patladığını farketmedim :(

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun, görünmez kaza hep başa gelebiliyor. Bu durumda bile oğlunu düşünüyorsun. :)

    YanıtlaSil
  3. oğlum benim en büyük bencilliğim, kendimden gayrı göremiyorum pek... babasının ve benim güzel denebilecek neyimiz varsa almış maşallah, aşktan geriye kalan buysa, yaşanan ne olursa olsun başım gözüm üstüne demek kalıyor bana da :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim... geçti nerdeyse, bordoya döndü göz kapağım, azıcık yeşillenip sarıya döndü mü dikişi de aldırırım, biter bir haftaya inşallah...

      sana ve çocuklarına sağlık ve mutluluklar diliyorum :)

      Sil
  5. İşler yoğunken, her birini ayrı düşünüp cebelleşirken başa geliyor böyle görünmez kazalar. Aklı 40 ayrı yere çalışırken önünü göremiyor insan. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden delicesine yoğun bir gündü ama kendi şapşallığımı da inkar edemiyorum :)

      korona sırasında başım aşırı ağrımıştı iş arkadaşlarımdan biri o yüzden nesne algımın zayıflamış olabileceğini söyledi, mantıklı geldi fakat bilimsel dayanağı yok, ne kadar doğrudur bilemiyorum.

      Sil
  6. izlerim savaştan kalma dersin, suriye, afganistanda filan, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Oralara gidebilirsem inşallah, dişli kendini koruyabilecek bir gazi imajı hiç de fena olmaz, iyi fikir ;)

    YanıtlaSil