9/28/23

Çıkıp biraz temiz hava alayım


Bir aydan uzun süredir spora gitmiyorum, diyet de aksadı, dün oğlumun zoruyla gitmeyi başardım. başladığım ağırlıklardan fazla ama son aşamada çalıştığım ağırlıklardan az, hafif tempolu egzersiz yaptığım halde kemiklerim bile ağrıyor, hamlamışım.

Son gidişimde kendimi oldukça zorlamıştım soluk soluğa terimi havluya silerken gülümsedim, tam karşımda çalışan orta yaşlardaki adam da soluk soluğaydı gülümsediğimi görünce tebessüm etti, flört gibi yüzümü kızartan bir an...  sırf bu andan utanç duyduğum için bir ay çalışmaya gitmemiş değilim annem hastaydı sonuçta onu yalnız bırakmak istemedim ama eskisi gibi haftada bir iki gidip kendimi zinde tutabilirdim, utandım.

Üç yılı geçti ayrılığın üzerinden hala yeniden denemeye hazır değilim. Kızarıp bozarmak desen ergen tadında geliyor, eğreti bir duruşu var üzerimde... kırk yaş üstü boşanmış çocuklu dul kadın imajı epey atılgan toplum nezdinde fakat o ben değilim, kimsenin rüyalarının kadını olamayacak kadar içim geçkin... Yine de içimdeki kerata uslanmak bilmeyenlerden, üniversite arkadaşlarımdan birinin "senin de gülüşüne ömrünü verecek biri çıkacak karşına" deyişi kulaklarımda, inanmak istiyorum, umudumu korumak istiyorum; elliden sonra dünyayı gezmek ve ister yolun sonunda isterse de yolda eşlik edecek birini umuyorum... hayalimde ötelediğim için mi hazır olmak mümkün olmuyor, hazır olmadığımdan mı uzak hayaller kuruyorum, kim bilebilir!


4 yorum:

  1. Akışına bırakın en iyisi, en güzeli gelsin bulsun sizi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, size de güzelliklerle dolu bir hayat diliyorum :)

      Sil
  2. Ben de pes edenlerdenim. Uzun süre sabrettikten sonra kızıp söylenip evime döndüm. Ailemle olmak güzel, üzerimden bir yük kalktı resmen. Kıymet bilmeyenin yanında olmak insanın kendine yaptığı haksızlık. Bundan sonra da kimsenin kaprisini, gamsızlığını çekemem, uzak olsun erkek milleti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimize de erkeklere de çok yüklenmeye gerek yok hakikaten... hayat denilen yapbozda yanınızdaki eksik parçayı bulmak zor, denk gelirse ne ala, olmazsa oldurmaya çalışmak başka yanlışları getiriyor, hayırlısı...

      Seçimleriniz size bolca huzur ve mutluluk getirir umarım, sevgiler :)

      Sil