1/23/23

dombili dambıl

Spora başladım, haftalardır gittiğim gün sayısı toplamda iki elin parmaklarını geçemiyor, çoğunlukla oğlum hoplayıp rahatça tepinebildiği için sürüklüyor beni

Karışık yer tercih etmek zorunda kaldım eve yakın olsun saat sorunu olmasın diye -şimdiden pişmanım- sorun devam ediyor annem gece evden çıkartmıyor beni... ben de sıkıntılı buldum gördüğüm kadarıyla, erkeklerin ağırlık kaldırırken niye alelacayip sesler çıkarttığına akıl erdiremiyorum, bi hanım abla var zıpkın gibi maşallah halter çalışıyor koca koca ağırlıklarla gıkını çıkarmıyor, adamlar çığlık çığlığa... içim fesat herhalde çok rahatsız edici! geçenlerde geç gittim üç beş kişiyiz, muhtemelen üniversite öğrencisi bir çocukcağız ıkınıp duruyor, kulaklık taktım bangır bangır müziğe rağmen duyuyorum, 'çocuğum beynin çıkacak bir tarafından yeterse yeter' diyeceğim tabi ki diyemedim... bu aralar erkekler üzerinde kadınlardan daha çok baskı var. tüm erkekler baklavaları kadar konuşsun gibi bir atmosfer... sanki tüm kadınlar da savunma sanatı bilmek, ukala ve sinsi olmak zorunda, bense dinozorluğunun hakkını vermeye çalışan o mızmızcı teyze... antrenörler ayrı alem, oturttu beni aletin birine, üç set on beş dedi gitti, bir tür şifre falan mı, aleti çalıştırmak için parola mı gerekiyor, üç sıfır on beş dedi de ben mi yanlış anladım derken tepemde biri "çiftli yapalım, set değişelim mi" dedi, ufak çaplı bir şok daha geçirip yandan kopya çekerek hareketin 15 kere tekrarlanıp ara verilerek 3 turda tamamlanacağını çözdüm, yaşlıyım ben bu atraksiyonlar için cidden ya...

N'apalım evde oturup bazlama börek yiyerek olmuyor, kendimce zaman beni çiğneyip tükürmesin diye bir yerlerden tutunmaya çalışıyorum... neden tembellik spor yapmaktan daha yorucu ve stresli benim yaşamımda?

4 yorum:

  1. Spora olan tek ilgim dövüşmek üzerine benim de. Ya kick boks ya boks olsun istiyorum. Tabi sadece düşünmekle kaldım bu yaşıma kadar. :)) Kolaylıklar dilerim, o tarz garip insanların içinde ben de yapamazdım sanırım. :))

    YanıtlaSil
  2. ha haaa tembellik daha mı yorucu ha haa :)

    YanıtlaSil
  3. şaka değil cidden yorucu :)

    Hiç ağzımı açmadan sükunetle durayım diyorum oğlum dakikada milyon kere "anneee" diyor, annem oturduğumu gördüğü anda cinnet geçirip evdeki işleri listeliyor -çöp çıkarmaktan tamirat tadilata, ders kontrolünden oyun arkadaşlığına, bulaşıktan çamaşıra upuzun bir liste- uyumuş hatta bayılmış numarası yapıyorum ama bu sefer de vicdanım susmuyor, rahat bırakan yok... fiziksel yorgunluk huzur veriyor tembellikse yoruyor, objektif olmak gerek tabi sonuçta nasıl ve kimlerle yaşayacağıma ben karar verdim, akçe bulup çıkın istemek benimkisi ;)

    YanıtlaSil
  4. Hihihihi spor dili ve spor beslenmesi bence de şifre ile haberleşilen alanlar. :D

    YanıtlaSil