8/01/22

konuşurken kaçırma gözlerini


Sebeplerim vardı, her seferinde bahanelerim hedeflerimden önde telaşla koşuşturuyordu, suçlarım için meşru müdafaalarım, hatalarıma makul zeminlerim vardı; nasıl da bir bir yok oluyor sonuçlar karşısında tüm varlığım...

Hatamı inkar ediyor değilim, cezamdan kaçıyor değilim, amacımdan sapıyor değilim, yolumdan cayıyor değilim ama usanıyorum, yoruluyorum, pes etmeye yelteniyorum, yok yok nefes alıyorum ya yolculuk devam ediyor ama içimden çok şeyin kopup gittiğini hissediyorum.

Sorsan dilim tutulur, en kötü zamanlarda ilk gelen neden "iyiyim" olur, en zayıf olduğun yerde boşa harcamaman gereken gücü neden şahlandırırsın, ağlarken sadece kendini bıraksan olmaz mı, neden yazar, düşünür ya da söylenirsin, hiçbir söz içermeyen nefessiz bırakacak bir çığlık tüm ihtiyacın... sızın geçecek değil ya ağlama be kadın...

Saçlarını kazıtınca daha mı güçlü olacaksın, ağlamamak için dudaklarını ısırdığında daha mı sağlam oluyorsun, kütlen arttıkça güçlendiğini mi sanıyorsun, ah ne yapsak seninle, kendini bile kandıramıyorsun... ne yalanı becerebiliyorsun, ne dürüst kalabiliyorsun, iyi değilsin tamam ama doğruluk için yeterince cesaretin yok mu? hani korkmuyordun, bu titrek bakışlar hiç inandırıcı görünmüyor, nerde kaybettin rotanı kim bilir... ama seni bulmaya gelecek kimse yok biliyorsun.

11 yorum:

  1. olur bunla ve geçer tabii, hayat bir döngü işte, bu arada "never look away" adlı alman filmini de öğütlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. “Başkalarının Hayatı” çok hoşuma gitmişti aynı yönetmeninmiş, harika bir öneri oldu benim için, teşekkürler :)

      Sil
    2. o zamansa sanaaa 2 film daha, izlemediysen :) sefertası (2014/Hindistan), umudun tarifi (sweet red bean paste) (2015/Güney Kore) bu ikisi ve never look away, bu 3 film bencesi 2000'li yılların en iyi filmleri :)

      Sil
    3. vayyy gözlerimin nasıl da ışıldadığını görmelisin :))

      Sil
  2. İnsan en çok kendine dürüst olurken zorlanıyor.

    YanıtlaSil
  3. hakikaten öyle... yaşamayı kendim için daha da zorlaştırdığımı düşünüp silinip gitmek istediğim oluyor.

    yine de her şeye rağmen yaşamak güzel, güzel insanların hayatınıza küçücük bir dokunuşla iyileştirici etkiler bırakabilme gücü çok güzel, ufacık güzelliklerle hayat bulabilmek çok çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  4. Duanın gücü harika bilemeyiz belki başka bir şehirden birileri bize tertemiz dualar ediyordur.Seviliyorsun babe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok çooooook seviyorum :)))

      doğru diyorsun cancağızım, zaman ne getirir bilinmez, duayla...

      Sil
  5. haftasonu blogumdaydın ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki perşembe de benim radyoma konuk ettim bloğunuzu. :))

      Sil
    2. Deep;
      babamın ölüm yıldönümü sonrası, doğum günüme yakın, salt özlemle yazmıştım, duygusal yoğunluğu benim açımdan yüksek bir yazıydı... yer verdiğin için teşekkürler

      momentos;
      uzun zamandır blogunu okuyorum ama radyo yayınına denk gelmedim, perşembe katılmaya çalışacağım mümkün olursa, ziyaretin için çok teşekkürler :)

      Sil