5/26/22

tebrik mi etmeli, taziye mi iletmeli?

 Az önce çok rastgele şekilde evlilik fotoğrafına denk geldim Eski'nin... bekliyor olsam da tuhaf hissettiriyor, daha dün onun hakkında -evlendiğini bilmeden- yazdıklarıma bakınca güldüm kendime...

Oğluma alıştırmaya çalışmıştım bu fikri ama kabullenmediği için muhtemelen daha fazla tepki gösterecek.

Belki değişir, benim çektiklerimi bir başka kadının daha çekmesini istemem ama tek dileyebileceğim sadakatsizliğinin ve şiddete meylinin bir kurbanı daha olmaması... 3 ay kadar önce bu kişiye sadakati olmadığını bana yazdıklarıyla kanıtlamış oldu, yine de umarım beni ağzımı açmadığım için suçlu hissettirecek durumlara varmaz işler yine... 

Oğluma söyleyen kişi olmak istemiyorum.




4 yorum:

  1. Zor işler bunlar, gerçekten bir şekilde öldüremediysen ( kulağına civa damlatmak gibi, iz kalmıyormuş).Zihnin de öldür gitsin kavur helvasını bol tereyağlı ama bi de su değil süt ile şerbetini yap, üzerine bi de tarçın miss miss. Sonra bi ara kaldığımız yerden diyete devam 😄

    YanıtlaSil
  2. diyetle mis gibi sütlü helva tarifi bir arada gitmiyor cancağızım :)

    Ölmesin, çocuğum üzülür boş beleş birine yok yere... yeni eşi iyi birine benziyor, sorsa eski'nin kirli çamaşırlarını sererdim ortaya ama abuk subuk bir tip bulup çocuğumu saçma sapan durumlara sokmaması iyi olur, görünüşü ve yaptığı işe binaen olumlu düşüncelerim var kadın hakkında inşallah yanılmıyorumdur zira insan sarrafı olmadığım kesin... açıkçası tekrar evlenmesi tuhaf hissettirse de son yaptığı ataktan sonra kafam karışmış, şu an her şey çok daha net.

    Diyete küçük molalarla devam ediyorum, eskisi gibi çabucak sonuç vermiyor bünyem, henüz verilmiş kilom olmasa da bu sefer koyvermek yok ;)

    YanıtlaSil
  3. 10 bin euroya kiralık katil buluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 bin euro bulsam dünyayı gezerim bir şeyciğim kalmaz :))

      yeni eşinin ölecek umutları için gönülden başsağlığı diliyorum ama adamın değeri günahım kadar etmez, ne gereği var vicdanımı yormaya ;)

      Sil