1/17/22

ansızın

 Maske takmanın salgın dışındaki en büyük yararı sokakta sırıtarak dolaşabiliyor olmak, otobüste, eczanede, bekleme salonlarında... kimseyi huylandırmadan pişmiş kelle gibi sırıtmak için biçilmiş kaftan. kafkavari yüz ifadeleri de yapabiliyorsunuz, o la la...

Uzun zamandır ilk kez dişlerimi göstererek gülümsedim, dişlerimi kimse görmedi, utanıyorum onlardan, hamilelikten itibaren pek çoğu döküldü kalanlar sigara içiyormuşum gibi lekeli, oysa gülüşüm güzeldi benim, dişlerimi eskiden gösterir miydim göstermez miydim bilmiyorum ama gözlerim ışıldardı.

Yaşlanınca gülüşler bile yorgun görünüyor, şen kahkahalar biraz çığlığımsı, belki işitme kaybım ilerlediği için tonunu tutturamıyorumdur ama kahkahama dönüp bakıyorlar insanlar, utanıyorum, belki de o kadar neşeye güç bulamayacak kadar yorgun göründüğümden garipsiyorlardır.

Özlemişim içimde endişe dalgaları yükselmeden gülmeyi, sonradan içimi böyle şeyler kemiriyor olsa da iyi geldi, o an o dakikayı yaşıyor olmak güzel.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder