12/14/22

patika

Kaybolmuş hissediyorum, kocaman bir ormandayım, bilindik bir mekanda fakat nasılsa bildiğim yoldan şaşıyorum, belki kopan fırtınalardan uzun yağmurlardan sonra yer yerinden oynadı ve ben artık yeni yollar bulmalıyım kendime... dönüp dolaşıp eski ile yolum kesişse işaretlediğim ağacı yeniden görüp yolumu kaybettiğimi bir kez daha fark ediyormuşum gibi hissediyorum, ormandaki herhangi bir ağaç, yine de sinir bozucu...

Bir an evvel düze çıkmak, kaybolma kaygısını atıp ormanın tadını çıkarmak istiyorum.

Oğlum ilk kez kuşak sınavına girecek, anaokulunda zorbalık gördüğünden beridir bir savunma sanatı öğrenmesini istiyordum ama öğrenirken daha çok hırpalanacak korkusuyla erteledim, iyi gidiyor gibi... 

Dün annemle ayrıldıklarından beri ilk kez üvey babama rastladım, yüzünü çevirdi, muhtemelen savaş-barış döngüsü yaşayan ilişkilerinde çomak sokanın be olduğumu düşünüyor -oldum olası sevmez- arkasından birkaç iyi cümle kurma gereği hissettim, ben boşandığım için annemin ardına bakmadığının farkındayım.

Güzel/yakışıklı kişileri daha katlanılır buluyorum, sevdiğim kişileri genelde çirkin bulsalar bile güzel görme eğilimindeyim, çoğu kişi için böyle olmalı, "yarasaya yavrusu tatlıymış" oğlumdan yakışıklısı annemden tatlısı yok dünyamda...

Çenemi sıkıca kapatmam gereken hassas bir dönemdeyim ama yazdığım özel şeylerin olduğu ekranı kabak gibi ortada bırakıp gidiyorken boşboğazlığımı dizginlemek yetmez, bu da geçer ne diyeyim, bir yanım rüzgara karşı koşmak istiyor bir yanım emekliliğime kadar rutinimde kalmak... nasipte ne var gönül nereye akıp gider bakalım... 


6 yorum:

  1. Yolların en güzeline ulaşırsınız inş. Çocuğunuz sınavını başarıyla bitirir ins. Benim özel bir oğlum var ve savunma sporlarından birinde uzmanlasmaya ihtiyacı olacağını şimdiden hissediyorum. Darısı bizim başımıza yani. Insan ilişkileri hep muğlak kalmış bi muammadır benim için. Allah yolunuzu mutlaka hayra çıkaracaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkür ederim :)

      Dilerim hep güzel insanlarla karşılaşır oğlunuz, çocukların kendini savunmak zorunda kalması üzüyor insanı...

      Sil
  2. özel şeyleri burdaki, işyerinde yazmıyon herhalde de mi :) öfke ve benzeri konular için EFT tedavisi öneririm, kendin evde yapabilirsin, nette bak, yutupta, EFT teknikleri, EFT vuruşları, uygula yani, bakarsan yani yine sölerim benzer şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EFT'nin yararını görmüş yakınlarım var ama kendimi ikna etmemin yolu o değilmiş gibi hissediyorum :(

      mesai bitimine yakın, öğle yemeği sonrası veya iş arkadaşımın varlığını gerçekliğimden o an için silmek istediğimde bloga yazdığım oluyor, en köşe bucağım, özelim burası zaten...

      masabaşı işlerde pek anlaşılmıyor özelin ama masadan kalkıp ekranı kilitlemezsen yafta yememen imkansız :/

      Sil
  3. Güzel insanlar görmek istiyorum demişsin ya Serap. Ben de sevdiklerimin güzel kıyaslamasına girdiklerinde çok geçer not almayacağını düşünürüm. Ama bunu özellikle yapmıyorum.Oğluna gelince ( adını yazmıyorum buraya). Adam yakışıklılığın dibi 🥰

    YanıtlaSil
  4. Sevdiklerim konusunda hiç objektif değilim, dünyanın en güzelleri onlar... en yakın arkadaşımın çirkin olduğunu söyleyen birkaç kişi olmuştu, şok olmuştum, o kadar parlıyor ki gözümde, ışıl ışıl maşallah, yıldan yıla daha da güzelleşiyor... katlanmak zorunda olduğum kişilerde 'gönlüme hitap etmiyorsa gözüme hitap etsin' arayışım var ama arkadaşlarımın hepsi güpgüzel ;)

    YanıtlaSil