1/24/22

araf

Ara tatilleri hiç sevmiyorum, evde yine bir başınayım... oğlum bana kafadan izin yazıyor, "müdürünle konuşurum ben, iyi adamdı hani, söyleyelim benimle kal" diyerek ikna çabalarında, babası karantinada olduğu için cumaya kadar görüşüp görüşemeyecekleri belli değil, çok hevesliydi gitmek için ama elden bir şey gelmiyor.

Bir zamanlar sabaha kadar kustuğu kovayı tutup endişeyle ağladığın, bir başka zaman vurmak, ısırmak istediğin adamın hasta olduğunu duyup hissizleşmek tuhaf...bu beni kötü biri mi yapıyor?

Acaba diyorum sevme yeteneğimi de mi yitirdim, ona karşı bu hissizliği yakalayabilmek için... kötüyüm ben, pisim, çirkinim, sevilmeye değmem... 

İnsanlarla konuşmaya bile zorluyorum kendimi, insan severdim ben, aramasam aklım kalırdı, sormasam merak ederdim, gitmesem de tüm samimiyetimle birlikte hissettirmenin yolunu bulurdum, yok mu oldu sevgi yetim, peki sevdiğim insanlar... hayatımın 20 yılında özenle biriktirdiğim tüm insanları son 10 yılda bozup harcamışım demek ki...

4 yorum:

  1. Bende aynı hislerdeyim bazılarına karşı nefret ötesi şeyler hissediyorum yalnız değilmişim demek. Hülya

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, yalnızlığıma ortak olduğun için...

    YanıtlaSil
  3. kötü değilsin sen pusarıksın ha ha haaa :) geçince bişey kalmıyor, insan ruhu böyle işte, kendini koruyor, ruh sigortası var, ortam değişince her şey değişiyor işte, olsun hayat güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat güzel gerçekten, en berbat dediğim anların hemen ardından inanılmaz güzelliklere şahit oldum, şükredecek çok fazla anım oldu... bende bazen esiyor işte, sonra Allah'tan geçiyor ama buraya da yazmazsam yüreğim kuruyacakmış gibi hissediyorum veya ne bileyim kan, irin ne menem pis mevcudat varsa vücudumda o isyanla atmaya başlayacakmışım gibi geliyor.

      Sil