10/01/21

Küçüklerin gözlerinden öperim...

Madem ödevleri buraya yazdım onca zaman bunu da yazmasam olmaz. Burayı hatırlayan tek arkadaşımın bunu okuyacağından emin olarak yazıyorum şimdi...


Cancağızım, seni en çok güzel yüreğin için seviyorum.

Samimisin, zor günlerimde desteğin sayesinde daha güçlü hissettim.

Vefalısın, yıllar seni kalbimden uzaklara sürüklemediği için minnettarım.

Uzun süre görüşemesek bile çenem ağrıyana kadar konuşabilirim yanındayken, zamana ve mekanlara rağmen yanında tuhaf kalmamak rahatlatıcı...

Pratikliğini, kendini yenilemeni, hep taze kalmanı, yıldan yıla gelişip olgunlaştığını görmeyi seviyorum.

Harika bir annesin, bana ilham veriyorsun.

Anneliğe ve ilerleyen yaşlara rağmen içindeki çocuğun gözlerindeki ışıltısını görmek mutluluk verici...

İradene hayranım, tanıştığımızdan beri benim kilom defalarca evrim geçirdi ama istikrarlı biçimde yolunda ilerliyorsun.

Hayat zor, pek çok zorlukla yüzleştin, halihazırda devam ediyorsun, duruşunu takdir ediyorum.

Duyguların konusunda açık ve netsin, kendini tanıyor olman güzel, seni tanımış olmaktan memnunum.

Sesine ve gülüşüne bayılıyorum.

Çok yönlülüğün, açık fikirli oluşun, benim yadırganacak türlü anlarıma şahit olduğun halde yargılayan gözlerle bakmaman, senin yanında kalabilmemin en büyük sebeplerinden biri... teşekkür ediyorum.

Pek çok insanın kalbinden geçirdiği ama eyleme dökemediği iyilikler, güzellikler için taşın altına elini koyuyorsun ya içim ısınıyor senin gibi insanlar hala var olduğu için...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder