12/25/20

dünya yuvarlak

Geçen haftayı düşününce, belki de bu ayrılığın tamamlandığının göstergesidir.

İtiraf ediyorum, belcilceydi... gitmemem lazımdı yanına, mesafeyi korumalıydım, hatalıydım.

90 artıda boş kaleye son sürat vurulmuş bir topu olmayacak yerden kurtarmasını bekledim, hem efsane bir geri dönüş hikayesi yazdım umuduma hem de efsane bir kurtarış düşledim, iki ihtimalden ötesi yok zaten... 3.lig maçında Buffon Ronaldo'ya karşı, çarşı her şeye karşı... hayaller derya deniz...

Pişman olduğunu duymak istedim, özlediğini... duysam da inanmazdım ama cidden dilinden bir özür bekledim, onu sevebilmek için biraz daha bahane, bir hayale tutunabilmek için azıcık masal tozu, top yönünden sapsın diye bir parmak ucu...böylesi daha iyi tabi ki, birbirini tanımazdan gelemeyecek iki yabancı, ne dost ne düşman... 18 yıl önceydi, onu gördüğüm ilk anı hatırlıyorum, o hatırlamıyor... böyle ufak tefek, burukluğu burnumu sızlatan gerçeklerden daha fazla kaçmak istemiyorum.

Hadi affedeyim seni, içimde kinin bile kalmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder