6/26/12

medya tirivirisi...

medyanın kokuşmuşluğundan iğreniyorum,özellikle de adanadaki yerel medyadan...zamanında çalıştığım için içini dışını ne kadar laçka olduğunu bildiğim yerel bir tv şu an çalıştığım kurumu karalamaya çalışıyor, inanamıyorum!

zamanında bu kurumda çalışmayıp 'mesleğimi yapacağım, onca yıllık emek heba olmamalı" diye azimle gittiğim yerin pisini pasını midem kaldırmadığı için buraya dönmüştüm, kalkıp da burayı kirlenmişlikle suçlamalarını aklım izanım kabul etmiyor, yuh diyorum açıkçası...

nasıl bir şeyse bu medya patronluğu denen şey -kıytırıktan bir yerel tv sahibi olmak bile- ego tavan yapıyor olmalı! yasal görevini yapması için insanların gelip ayaklarına falan kapanmasını bekleyebiliyormuş yani...

Tehditten dem vuran bir insanın üç beş cümle öncesi ve sonrası "haber yaparım" tehdidi nasıl olabiliyor anlamış değilim hani...tabi kişinin yılların muhabiri olduğu, tecrübesi inkar edilemez, gayet ustalıkla olayı panayır alanına taşıyıp seyirciye duygusal efekt sunmayı da ihmal etmemiş ki, babam hasta iş mi düşüneceğim duygusal performansını takdir ediyorum, twitter'daki geyiklerini görmesem babası için endişelendiğini gerçekten düşünebilirdim.

yazık ya...haksızlık ettiği insanları tanıyorum ve bu yapılanlardan tiksiniyorum açıkçası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder